Garmin Virb i Virb Elite akcione HD kamere!

Garmin Virb i Virb Elite akcione HD kamere!
Garmin Virb i Virb Elite akcione HD kamere!

уторак, 24. децембар 2013.

Markone PEGAZ blog

U ovim dosadnim zimskim danima stalno razmišljam kuda na vožnje kada otopli, kako da pripremim motor za vožnju, šta bih još od opreme mogao da nabavim... i padne mi na pamet da ta razmišljanja pribeležim. Kada ih već beležim, možda će koristiti i drugima osim meni, a možda će mi neko ko ta moja razmišljanja čita dati i neki koristan savet.

Da se u startu razumemo: Nemam nameru da se služim stručnim izrazima ako ih ne znam, nemam nameru da glumim nekog vrhunskog poznavaoca u nekim stvarima koje ne poznajem toliko, ali zato želim da podelim sa ostatkom sveta ono što znam. Ono što mislim da znam nije sveto pismo. Mogu i ja da pogrešim nekada (ali retko ću to da priznam). Pisaću o onome što znam i onome što me interesuje. Ko želi neka čita. Ko čita neka poštuje onog ko piše i uzdrži se od uvredljivih i zlonamernih komentara. Svaki dobronameran komentar i sugestija su dobrodošli.

Pa eto, u narednim danima očekujte da čitate o mojim razmišljanjima vezanim za ovu našu strast. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Ko čita, neka poštuje onog ko piše i uzdrži se od uvredljivih i zlonamernih komentara. Svaki dobronameran komentar i sugestija su dobrodošli.